.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت يارانه 50 هزار توماني به مشتركين قطع گاز
شركت گاز به تمامي مشتركان كه بيش از دو روز با قطعي گاز مواجه بودند مبلغ 50 هزار تومان به صورت يارانه گاز بهاء پرداخت كند كه اين مبلغ بزودي از طريق قبوض گاز مصرفي مشتركان به صورت بستانكار و در اقساط 5 ماهه اعمال خواهد شد.
پرداخت يارانه 50 هزار توماني به مشتركين قطع گاز

با توجه به افزايش دماي هوا، صرفه جويي مؤثر مشتركان و تزريق گاز عسلويه به شبكه استان، مشكل قطعي گاز مشتركان خانگي در مازندران مرتفع شده است.

محمدمصطفي قرباني، سرپرست شركت گاز مازندران با بيان اين مطلب گفت: سه عامل قطع گاز وارداتي از تركمنستان، برودت بي سابقه هوا و مصرف بي رويه از مهمترين عوامل افت فشار و قطع گاز در مازندران بوده است.

وي افزود: تأمين صددرصد گاز مصرفي استان از طريق تركمنستان از ديگر مؤلفه هاي مؤثر در ايجاد بحران اخير بوده كه نتيجه عدم دورانديشي در فرايند طراحي شبكه ها در گذشته است.
وي ادامه داد: اگر به جاي اعتماد كاذب به كشور همسايه، مسؤولان وقت در انديشه تأمين گاز مورد نياز استانهاي شمالي از جمله مازندران از 2 يا 3 مبادي داخلي بودند، امروز با قطع گاز وارداتي از تركمنستان، بحراني با اين حجم عظيم از خسارت بر ما تحميل نمي شد.

سرپرست شركت گاز مازندران در خصوص پرداخت 50 هزار تومان به عنوان يارانه گازبها به مشتركان گفت: بر اساس تصميم اتخاذ شده در مجمع شركت گاز كشور مقرر شد شركت گاز به تمامي مشتركان كه بيش از دو روز با قطعي گاز مواجه بودند مبلغ 50 هزار تومان به صورت يارانه گاز بهاء پرداخت كند كه اين مبلغ بزودي از طريق قبوض گاز مصرفي مشتركان به صورت بستانكار و در اقساط 5 ماهه اعمال خواهد شد.

وي افزود: بر اساس دستور رئيس جمهوري و به منظور مساعدت با مشتركان، شركتهاي برق و گاز از محاسبه تصاعدي مصرف مشتركين در شرايط كنوني خودداري خواهند كرد.

قرباني با بيان اينكه گاز صنايع غذايي، دارويي و ويژه در حال وصل شدن است، يادآور شد: نيروگاه نكا روزانه 5 ميليون مترمكعب مصرف دارد كه در آخرين مرحله گاز نيروگاه وصل خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه ادارات، نانوايي ها، مرغداريها و مراكز عمومي موظف شدند به سوخت دوم و جايگزين مجهز شوند، گفت: در هيچ شرايطي عمليات اجرايي گازرساني به مناطق مختلف به ويژه روستاها متوقف نخواهد شد و به زودي 54 روستاي مازندران از نعمت گاز بهره مند ميشوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شايان 11 بهمن 1386
اين هم از كارهايي كه رعيت با سخنراني پر سرو صداش انجام داد
نا شناس 13 بهمن 1386
بهتر است بجاي پرداخت مبلغ يارانه كه بعضا نا عدالتي در تو زيع آن وجود دارد بهتر است آن را براي ترميم و ساخت جايگاههاي ذخيره گاز هزينه نمايند تا در سالهاي آينده شاهد چنين مشكلاتي نباشيم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.